اسد 30, 1401 18:12 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: صنعت دفاعی کشور موجب افزایش اقتدار ملی شده است
    سرلشکر باقری: صنعت دفاعی کشور موجب افزایش اقتدار ملی شده است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد : رشد و بالندگی ظرفیت‌ های دفاعی کشور توانسته مؤلفه‌های قدرت و اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی ایران را ارتقاء دهد.

به گزارش رادیو دری ، " سرلشکر  محمد باقری " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به فرارسیدن ۳۱ اسد «روز صنعت دفاعی کشور» گفت:  ایران اسلامی  با عزم و اراده انقلابی و معجزه‌ گون تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی  و شکوفایی استعداد‌های خلاق و مولد داخلی، امروز در ترازی  از پیشرفت، توسعه و اقتدار قرار دارد که جهانیان را متعجب و حیرت‌زده، تماشاگر عظمت و درخشش خود ساخته است. 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دستاورد‌ها و توانمندی‌های پرشمار و شکوهمند که سامانه‌های مدرن، هوشمند و کارآمد نظامی آزموده شده در عرصه‌های زمینی، دریایی، هوایی، فضایی، موشکی، پهپادی و سایبری نماد آن به شمار می‌رود، توانسته است مؤلفه‌های قدرت و اقتدار ملی ایران عزیز را ارتقاء دهد. 

" سرلشکر باقری " همچنین گفت: با تحکیم قدرت بازدارندگی کشور نه‌ تنها دشمنان  از هرگونه کژ اندیشی و خطای محاسباتی نسبت به ایران و ایرانی خودداری می کنند، بلکه قدرت‌ های برتر و معتبر جهانی را خواهان بهره‌ مندی از دستاورد‌های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران می سازد.

به گفته وی  راهبرد‌های دفاعی و امنیتی ایران اسلامی برای تضمین اهداف، منافع و مصالح ملی در خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران راهبری و پیگیری می شود.

صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در ارتباطی تنگاتنگ با نیروهای مسلح، دستاوردهای متنوعی را در حوزه‌های مختلف زمینی، دریایی، هوایی، فضایی، موشکی برای کشور به ارمغان آورده است.

31 اسد، در تقویم کشور روز صنایع دفاعی نامگذاری شده است. 

 سرلشکر باقری: غفلت در برابر توطئه‌های دشمن جبران ناپذیر خواهد بود

کلیدواژه