تاکید ولایتی به آمادگی ایران برای مقابله با نقض برجام
(last modified Sun, 04 Dec 2016 05:10:59 GMT )
قوس 14, 1395 09:40 Asia/Kabul
  • تاکید ولایتی به  آمادگی ایران برای مقابله با نقض برجام

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران گفت ، ایران آمادگی کامل دارد با نقض برجام ، مقابله کند.

"علی اکبر ولایتی" روز شنبه در واکنش به اقدام کنگره آمریکا در تصویب طرح تمدید تحریمها ضد ایران تاکید کرد : بدون تردید تحریم ها به هر عنوانی بر قرار، تایید و یا تمدید شود ،نقض برجام است.

ولایتی با بیان اینکه ایران در مقابل هر گونه نقض برجام مقاومت می کند تصریح کرد: دست جمهوری اسلامی ایران برای مقابله در قضایای هسته ای بسته نیست و با اقتدار به کار خود در استفاده صلح آمیز در چارچوب مقررات بین المللی ادامه می دهد.

رییس مرکزتحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: طرحی که در کنگره آمریکا تصویب شده است بیش از آنکه بخواهد ایران را نگران کند  بیشتر برای دلگرمی دوستان و عوامل شکست خورده  آن کشور در منطقه است. 

ولایتی ادعای آمریکا ومتحدان منطقه ای اش مبنی برحمایت ایران از تروریسم را مضحک خواند و گفت:آنها درحالی حزب الله لبنان را متهم به فعالیت تروریستی می کنند که این جنبش امروز همه تلاش خود را برای حفظ  تمامیت ارضی لبنان در مقابل تهاجم صهیونیستهاو دفاع از مردم مظلوم سوریه در برابر تروریستهای داعش، النصره و القاعده که مورد حمایت غرب هستند بکار گرفته است.

 

کلیدواژه