امیر صباحی‌ فرد: نیروی پدافند هوایی بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌ کند
(last modified 1401-07-02T13:29:17+00:00 )
میزان 02, 1401 17:59 Asia/Kabul
  • امیر صباحی‌ فرد: نیروی پدافند هوایی بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌ کند
    امیر صباحی‌ فرد: نیروی پدافند هوایی بر لبه فناوری روز دنیا حرکت می‌ کند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : امروز نیروی پدافند به جایگاهی رسیده است که نیاز‌های عملیاتی خود را در حوزه سلاح و سامانه تأمین می‌ کند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با وجود تحریم ها به موفقیت های چشمگیری برای تولید تجهیزات نظامی پیشرفته دست یافته اند. 

"امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد "  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امروز ( شنبه ) با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس حاصل از خودگذشتگی شهدا، ایثارگری جانبازان است و امنیت و آسایش و آرامش امروز را مدیون این عزیزان هستیم.

امیر صباحی‌فرد افزود: با اینکه مدت‌ ها از دوران دفاع مقدس می گذرد، اما همچنان راه سرخ شهادت در نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌ ها و نهاد‌های این مرز و بوم ادامه دارد که شهدای مظلوم مدافع حرم و شهدای سلامت نمونه بارز این مسیر نورانی هستند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، همچنین با اشاره به پیشرفت‌های امروز نیروی پدافند هوایی، گفت: امروز نیروی پدافند به جایگاهی رسیده است که ضمن ایجاد بازدارندگی، نیاز‌های عملیاتی خود را در حوزه سلاح و سامانه تأمین می‌ کند.

امیر صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه امروز ایران مستقل از بیگانگان است، گفت: ملت بزرگ ایران  تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.

توانمندی‌ های زیادی در نیروی پدافند هوایی ارتش ایران وجود دارد

کلیدواژه