راهپیمایی سراسری در ایران در محکومیت اغتشاشات
(last modified 1401-07-03T12:07:18+00:00 )
میزان 03, 1401 16:37 Asia/Kabul
  • راهپیمایی سراسری در ایران در محکومیت اغتشاشات
    راهپیمایی سراسری در ایران در محکومیت اغتشاشات

مردم ایران اسلامی، در سراسر کشور در محکومیت اغتشاشات چند روز اخیر تظاهرات کردند.

درحالیکه جمع زیادی از مردم ایران از درگذشت مرحومه «مهسا امینی» متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی قانونی در این باره هستند، برخی تجمعات غیر قانونی طی روزهای گذشته در برخی شهرها از جمله تهران برگزار و به اموال عمومی خساراتی وارد شد.    

در این آشوب ها خودروهای امدادی، آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی نیز از حمله آشوبگران در امان نماند، بطوری که تاکنون چندین نفر از تکنیسین های پزشکی و ماموران امدادی زخمی و در بیمارستان بستری شدند و 61  دستگاه آمبولانس نیز تخریب شد.

به گزارش رادیو دری، جمع کثیری از مردم مومن و انقلابی قم امروز (  یکشنبه )  همزمان با سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) با برپایی اجتماع بزرگ اُمت رسول‌الله، هتک حرمت‌های صورت گرفته در اغتشاش‌های اخیر علیه قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم نمودند.

 مردم استان کردستان نیز  همزمان با سراسر کشور در سالروز رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) به عزاداری پرداختند،  عزاداران در این مراسم هرگونه اغتشاشگری، آشوب و توهین به مقدسات را به شدت محکوم کردند.

مردم شهر سنندج  نیز در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) که با حضور مقامات استان از جمله اسماعیل زارعی کوش استاندار برگزار شد با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور، خواستار برخورد قاطع با آشوب گران شدند. 

مردم انقلابی شیعه و سنی زاهدان مرکز  استان سیستان و بلوچستان، نیز  با تجمع در میدان امام حسین (ع) این شهر، اقدامات اخیر برخی افراد اغتشاشگر و هنجارشکن به نمادهای دینی و مذهبی را محکوم کردند. 

تا ساعاتی دیگر مردم شهر تهران، نیز برای محکومیت اقدامات اخیر برخی افراد اغتشاشگر و هنجارشکن به نمادهای دینی و مذهبی راهپیمایی می کنند. 

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در اجتماع امت رسول الله (ص)

کلیدواژه