استادان دانشگاه‌های ایران اغتشاشات اخیر را محکوم کردند
(last modified 1401-07-07T11:03:23+00:00 )
میزان 07, 1401 15:33 Asia/Kabul
  • استادان دانشگاه‌های ایران اغتشاشات اخیر را محکوم کردند
    استادان دانشگاه‌های ایران اغتشاشات اخیر را محکوم کردند

برون مرزی- بیش از ۶ هزار نفر از استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران در پویشی که امضای آن همچنان ادامه دارد، در بیانیه ای عملکرد مدافعان دروغین مرحومه مهسا امینی و اخلالگران امنیت کشور و مردم را محکوم کردند.

به گزارش رادیو دری، در متن  بیانیه ۶۰۰۰ استاد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران آمده است:  دشمنان  می‌دانند که دستاورد‌های علمی دانشگاه‌های کشور که با تلاش مجاهدانه دانشمندان و اساتید انقلابی و متدین در عرصه‌های مختلف فضایی، نظامی، مهندسی، پزشکی، نانو و علوم پایه در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه استکبار حاصل شده است آینده‌ای بسیار درخشان را در زمانی کوتاه برای کشور  رقم خواهد زد.

در این بیانیه آمده است، استکبار جهانی و دولت کودک کش غاصب فلسطین و سران گروهک‌های معاند و ضد انقلاب ایرانی می‌دانند که وجود آرامش و امنیت  جلب توجه افکار عمومی جهان به حضور بیش از ۲۱ میلیون مسلمان و عاشق اهل بیت آل الله (ص) از بیش از ۷۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین است دولت‌های منطقه با همدستی رژیم صهیونیستی برنامه مفصلی برای جلوگیری از این مراسم با شکوه و ممانعت از انعکاس آن تدارک دیده بودند.

در این بیانیه تاکید شده است،  خباثت و شیطنت اخیر دشمنان با راه اندازی اغتشاشات کور و بی هدف، به بهانه دروغین دفاع از حقوق زنان، اما در عمل تجزیه طلبی، توهین به نوامیس مردم، هتک حرمت مقدسات و ارزش‌های اسلامی همه بیانگر این است که  به قله‌های رفیع آرمان‌های انقلاب نزدیک می‌شویم و دشمنان چشم دیدن این فتوحات عرصه‌های علمی، اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی و امنیتی را ندارند.

درحالیکه جمع زیادی از مردم ایران از درگذشت مرحومه «مهسا امینی» متاثر بودند و  باوجود  اعلام نتایج تحقیقات پزشکی قانونی، آشوب طلبان  در برخی شهرها از جمله تهران به اموال عمومی خسارات زیادی  وارد کردند. 

مردم ایران  در بسیاری از شهرها  با حضور خود در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)  اقدامات تخریبی اغتشاشگران در تخریب و حمله به اموال عمومی همچنین  به شهادت رساندن گروهی از حافظان امنیت را محکوم کردند. 

راهپیمایی سراسری در ایران در محکومیت اغتشاشات

براز تاسف رسانه‌های صهیونیست از مهار اغتشاشات در ایران

کلیدواژه