میزان 10, 1401 09:16 Asia/Kabul
  • جامعه المصطفی حادثه تروریستی درافغانستان را محکوم کرد
    جامعه المصطفی حادثه تروریستی درافغانستان را محکوم کرد

جامعه المصطفی العالمیه حادثه تروریستی در افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش رادیو دری، جامعه المصطفی العالمیه شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد، حمله تروریستی به مرکز برگزاری آزمون کنکور آزمایشی در کابل که به کشته و مجروح شدن ده‌ها نفر منجر شد، قلب هر انسان‌های  آزاده‌ را جریحه‌دار کرد.

در این بیانیه آمده است، وقوع چنین جنایت‌های کوری که با هیچ یک از اصول اسلامی و اخلاقی سازگاری ندارد، تنها با هدف برافروختن آتش اختلاف‌های قومی و مذهبی در این کشور ستم‌دیده و از سوی گروه‌های تروریست‌ وابسته به جبهه صهیونیزم و ارتجاع سرچشمه می‌گیرد.

جامعه المصطفی العالمیه اعلام کرد، قطعاً با هوشیاری ملت مظلوم افغانستان، تروریست‌های تکفیری در رسیدن به اهداف شوم خود جهت راه‌اندازی جنگ مذهبی و قومی در افغانستان شکست خورده و دشمنان اسلام هرگز مجال تحقق توطئه‌های پلید خود در افغانستان را نخواهند یافت.

جامعه المصطفی العالمیه ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان حادثه تروریستی در مرکز آموزشی کابل، از حاکمان افغانستان می‌خواهد عاملان این جنایات را شناسایی و مجازات کرده و بیش از این اجازه ندهند ملت رنج دیده افغانستان، قربانی جنایات گروه‌های تروریستی شوند.

صبح روز جمعه براثر انفجار تروریستی در مرکز آموزشی منطقه دشت پرچی، غرب کابل، هنگام برگزاری امتحان کنکور دستکم 35 نفر کشته و 80 نفر زخمی شدند.

افزایش شمار شهدای انفجار تروریستی کابل

داعش مسئولیت حمله به مرکز آموزشی در غرب کابل را برعهده گرفت

غرب کابل در ماتم شهدای آموزشگاه کاج

کلیدواژه