میزان 10, 1401 17:00 Asia/Kabul
  • رئیسی: توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران شکست خورد
    رئیسی: توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران شکست خورد

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان برای ضربه زدن به کشور گفت، توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران شکست خورد.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، هدف دشمن از طراحی توطئه جدید را بازداشتن کشور از پیشرفت دانست و اظهار کرد، زمانی که جمهوری اسلامی در حال پشت سر گذاشتن مشکلات اقتصادی و فعال شدن برای حضور بیشتر در منطقه و جهان بود، دشمنان به قصد انزوای کشور وارد میدان شدند اما در این توطئه شکست خوردند.

رئیسی با اشاره به جنجال رسانه ای غرب علیه ایران و معیارهای دوگانه آنها تصریح کرد، با اینکه در ایران موضوع جان باختن خانم مهسا امینی بطور کامل و دقیق در حال پیگیری است و تمام مسئولان بر آن تاکید کرده اند اما دشمن در حالی با تدارک اقدامات گسترده رسانه‌ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است که جمعی از دختران افغانستانی به دست گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا در یک آموزشگاه به خاک و خون کشیده می‌شوند و واکنشی از طرف این مدعیان دیده نمی‌شود.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد، آیا در چنین شرایطی ادعای پیگیری حقوق بشر و حقوق زن از طرف غربی‌ها قابل پذیرش است؟

در روزهای اخیر عناصر اغتشاشگر با تحریک رسانه‌های معاند و ضد انقلاب همچنان به بهانه فوت مهسا امینی در برخی شهرهای ایران با حضور در خیابان‌ها به تخریب اموال عمومی اقدام می‌کنند.

آتش‌زدن خودرو، موتور، بانک‌ها و هدف قرار دادن نیروهای پلیس و امنیت ایران، اقدامات عناصر اغتشاشگر در روزهای اخیر برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه بوده است.

مروری بر تاثیر فضای مجازی بر جریان اخیر نشان می‌دهد که شبکه های مختلف اجتماعی که از خارج از کشور مدیریت می شود، در شکل‌دهی اعتراضات و سوق دادن آن به روندی خشونت آمیز و ستیزه جویانه نقش اساسی داشته اند.

سردار سلامی: انتقام خون شهدای جنایت جمعه سیاه زاهدان را دستور کار خود می‌ دانیم

کلیدواژه