میزان 11, 1401 09:16 Asia/Kabul
  • رئیسی: دشمن از حرکت ایران در مسیر پیشرفت عصبانی است
    رئیسی: دشمن از حرکت ایران در مسیر پیشرفت عصبانی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش مهم و موثر تبیین دقیق حوادث در آگاهی آحاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت، دشمن از حرکت ایران در مسیر پیشرفت عصبانی است.

در روزهای اخیر عناصر اغتشاشگر با تحریک رسانه‌های معاند و ضد انقلاب همچنان به بهانه فوت «مهسا امینی» در برخی شهرهای ایران با حضور در خیابان‌ها به تخریب اموال عمومی اقدام می‌کنند.

آتش‌زدن خودرو، موتور، بانک‌ها و هدف قرار دادن نیروهای پلیس و امنیت ایران، اقدامات عناصر اغتشاشگر در روزهای اخیر برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه بوده است.

مروری بر تاثیر فضای مجازی بر جریان اخیر نشان می‌دهد که شبکه های مختلف اجتماعی که از خارج از کشور مدیریت می شود، در شکل‌دهی اعتراضات و سوق دادن آن به روندی خشونت آمیز و ستیزه جویانه نقش اساسی داشته اند.

به گزارش رادیو دری؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیات دولت، با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی، تصریح کرد، امروز دشمن همه تلاش خود را بکار بسته تا مانع پیشرفت کشور و رفاه و آسایش ملت ایران شود.

رئیسی افزود، دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت ایران در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد ضربه زدن به کشور است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، تلاش برای پیشرفت کشور و رفع موانع و مشکلات موجود را مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن دانست و گفت، دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.

رئیسی همچنین با تشکر از مردم ایران برای ناکام گذاشتن معاندین و توطئه‌گران در اغتشاشات اخیر تاکید کرد، دولت ایران مصمم است با خدمت شبانه‌روزی، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذارد.

رئیسی: توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران شکست خورد

کلیدواژه