رئیسی: ملت ایران توطئه دشمن را ناکام گذاشت
(last modified 1401-07-12T06:16:22+00:00 )
میزان 12, 1401 10:46 Asia/Kabul
  • رئیسی: ملت ایران توطئه دشمن را ناکام گذاشت
    رئیسی: ملت ایران توطئه دشمن را ناکام گذاشت

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت، حضور میلیونی مردم در صحنه دفاع از ارزش‌ها، دشمن را در توطئه‌ای که ضد ایران اسلامی طراحی کرد، ناکام گذاشت.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حوادث اخیر و ناآرامی در برخی از شهرهای کشور، افزود: دلیل خشم دشمن از ملت ایران را پیشرفت کشور با وجود تحریم‌ها و موانع ایجاد شده دانست که به تحریم‌ها و موانع ایجاد شده بی توجه است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تحلیل جامع ایشان نسبت به حوادث اخیر برای همه انسان‌های فهیم و صاحب بصیرت قابل درک و استفاده بود که با تحلیل شرایط تبیین کردند چرا آمریکا و رژیم صهیونیستی ضد ملت ایران توطئه و بلوا می‌کنند.
رئیس‌ قوه مجریه ایران با اشاره به تلاش کشور در خنثی سازی تحریم‌ها، تصریح کرد: دشمن در اعمال فشارهای حداکثری مفتضحانه شکست خورده و رسماً اعتراف می‌کند و تحریم‌ها ضد ملت ایران کارساز نبوده است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه امروز تصمیم و اراده دولت در برنامه ریزی‌ها و طرحهای کلان، رفع نگرانی مردم است، گفت: دشمن نسبت به پیشرفت‌های ایران خشمگین است.
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در جلسه بررسی صلاحیت «محمدهادی زاهدی‌وفا» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مجلس شورای اسلامی ایران حضور یافته است.

رئیسی: توطئه دشمنان برای منزوی کردن ایران شکست خورد

کلیدواژه