میزان 23, 1401 17:48 Asia/Kabul
  • برگزاری جشن بزرگ پیامبر مهربانی‌ها در مشهد مقدس
    برگزاری جشن بزرگ پیامبر مهربانی‌ها در مشهد مقدس

میدان شهدای مشهد امروز شاهد حضور پر شور زنان و دختران جوان و نوجوانی است که آمده‌اند تا شکوه وحدت امت مسلمانان را در این روزها بار دیگر به تصویر بکشند.

به گزارش رادیو دری ،این جشن با حضور باشکوه زنان و دختران محجبه انقلابی به مناسبت هفته وحدت و در دفاع از حجاب و عفاف ساعت 14و30 دقیقه با حضور پرشور زنان و دختران مشهدی و با طنین نوای آسمانی صلوات و تکبیرشان برگزار شد.

بانوان زیادی از ساعتی قبل در میدان شهداحضور داشتند و پرچم‌های ایران در دست عده زیادی از زنان و کودکان نشان می‌داد این تجمع فقط یک تجمع مذهبی و عقیدتی نیست و رنگ و بوی وحدت و تعلقات سرزمینی هم دارد چرا که وحدت ایران اسلامی فقط زیر سایه پرچم سه رنگی که در قلب آن نماد الله و دینداری مردم مسلمان ایران می‌درخشد.

بانوان شرکت کننده در این همایش شعار "ما ملّت بصیریم، ذلت نمی پذیریم"، سر دادند و غیرت خود را در دفاع از ارزش های اسلامی به نمایش گذاشتند.

یکی دیگر از اهداف این حضور پرشور بانوان ،محکومیت هتک حرمت به عفاف و حجاب توسط هنجارشکنان اجتماعی در هفته های اخیر بود که شرکت کنندگان با حمل پلاکاردهای حاوی شعارهای انقلابی از حریم زن و زندگی دفاع کردند و شعارهای کوبنده و ندای مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

رهبر معظم انقلاب: اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی امریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود

کلیدواژه