میزان 29, 1401 12:05 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: هوشیاری مردم ایران،توطئه دشمنان را خنثی کرده است
    سرلشکر موسوی: هوشیاری مردم ایران،توطئه دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هوشیاری و آگاهی هرچه بیشتر مردم نسبت به توطئه‌های گوناگون دشمنان ایران و نظام اسلامی را رمز ناکامی نظام سلطه و دشمنان ایران دانست.

به گزارش رادیو دری؛ سرلشکر«سید عبدالرحیم موسوی»فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از یگان‌های هوایی و پدافند هوایی ارتش در بندرعباس (جنوب ایران)، ضمن ارزیابی میزان آمادگی هواپیماها، پهپادها، رادارها، سامانه‌های پدافندی، موشک‌ها و مراکز فرماندهی و کنترل، آمادگی رزمی این یگان‌ها را حاصل توان معنوی و تخصصی و انضباط و فرهنگ سازمانی کم‌نظیر و پشتیبانی و حمایت خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران خواند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه‌‎های دشمن برای مشغول‌سازی و هزینه‌تراشی برای دولت به نحوی که نتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد گفت: دشمنان این ملت در راس آن‌ها دولت جنایتکار آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال این هستند که از پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری یا آن را کُند کنند.

سرلشکر موسوی افزود: اغواگری جوانان و اختلاف‌افکنی بین نسل‌ها، اقوام، اصناف، احزاب، اقشار، مذاهب و ادیان از برنامه‌های طراحی شده اتاق‌های فکر مراکز مطالعاتی و جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

رئیسی: ملت ایران توطئه دشمن را ناکام گذاشت

کلیدواژه