کجا دلی که نسوزد که عمق فاجعه اینجاست!
(last modified 1401-08-05T14:37:46+00:00 )
عقرب 05, 1401 19:07 Asia/Kabul

کودک معصومی که شب گذشته در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) زخمی و به بیمارستان منتقل شد، پدر، مادر و برادرش را در این جنایت وحشیانه از دست داد.

به گزارش رادیو دری، بعد از حادثه تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ(ع) و انتقال مجروحان به بیمارستان، در همان لحظات اولیه ویدئویی در گفتگو با کودکی 6 ساله به نام «آرتین سرایداران» به سرعت در شبکه‌های اجتماعی ایرانی بازنشر شد.

آرتین که از این حادثه شوکه بود به خبرنگار می‌گفت: «تفنگ زده بودند...با مامانم، بابام، داداشم، اومده بودیم زیارت... داشتیم می‌رفتیم سوار ماشین بشیم که تفنگ زدند...»

اکنون در پی انتشار اسامی شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) مشخص شد که پدر، مادر و برادر آرتین در این حادثه تروریستی به شهادت رسیده اند و تلخی این حادثه برای آرتین کوچک بسیار بیشتر از آن است که او تا به این ساعت از آن آگاه شده است.

آرتین کوچک که دیشب با شور و نشاط همراه والدین و برادرش راهی زیارت حرم شاهچراغ شد تا در صحن حرم جست و خیز کند و دو دست کوچکش را به آسمان بگیرد و آرزوهای کودکانه داشته باشد، حالا نمی داند که دیگر برایش خبری از آغوش گرم مادر و مهربانی پدر و همزبانی برادر نیست.

در حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) 15 نفر از زائران به شهادت رسیدند و 27 نفر زخمی شدند.

پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه‌ تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع)

همدردی سران کشورها با دولت و ملت ایران در پی حمله تروریستی در شهر شیراز

کلیدواژه