انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: جریان تکفیری تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی است
(last modified 1401-08-08T08:35:42+00:00 )
عقرب 08, 1401 13:05 Asia/Kabul
  • انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: جریان تکفیری تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی است
    انجمن دفاع از قربانیان تروریسم: جریان تکفیری تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی است

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای با محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) اعلام کرد: تکفیریان و دین‌ستیزان تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی به ویژه در منطقه غرب آسیا محسوب می‌شوند که نیازمند چاره‌اندیشی در گستره‌ای جهانی است.

به گزارش  رادیو دری، در بیانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با محکومیت حمله تروریستی به  شاهچراغ (ع) آمده است:‌ تروریسم بار دیگر با جنایتی هولناک ده‌ها انسان از زن و مرد و کودک بی‌گناه را در حال عبادت و نیایش در  شاهچراغ (ع) شیراز به خاک و خون کشید و صدها خانواده را در فراق و ماتم عزیزان‌شان داغدار کرد.

در بیانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم آمده است: حمله به انسان‌های بی‌دفاع در حال عبادت واقعا چه ارزش نظامی و استراتژیک می‌تواند داشته باشد، جز اینکه نشانگر پستی و زبونی تروریست‌ها است که برای ادامه زندگی سراسر ننگین خود به چنین فجایع وحشتناکی دست می‌زنند.

در این بیانیه آمده است: تکفیریان و دین‌ستیزان تهدیدی جدی علیه امنیت و صلح جهانی به ویژه منطقه  محسوب می‌شوند که نیازمند چاره‌اندیشی در گستره‌ای جهانی است تا این مبانی به عنوان موتور محرکه فکری تروریسم تضعیف و خشکانده شود.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، در بیانیه خود  تاکید کرد: هرچند محکومیت این نوع اقدامات اسفبار از سوی کشورها و نهادهای بین‌المللی بسیار ارزشمند است، ولی چاره کار توجه به عوامل بقا و حیات این پدیده شوم در عرصه بین‌المللی است تا از انبوه قربانیان و تحمیل خسارات بسیار زیانبار به کشورهای در حال توسعه جلوگیری شود.

طواف پیکر پاک شهدای حمله تروریستی شاهچراغ شیراز در حرم مطهر رضوی

قالیباف: جنایت در شیراز ثابت کرد دشمنان برای تجزیه کشور کمین کرده اند

کلیدواژه