عقرب 19, 1401 11:20 Asia/Kabul
  • عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران بازداشت شد
    عامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران بازداشت شد

«الهام افکاری» از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از کشور ‌توسط  نیروهای امنیتی دستگیر شد.

به گزارش رادیو دری، «الهام افکاری» که از عوامل سازمان تروریستی شبکه سعودی اینترنشنال است، طی مدت اخیر فعالیت‌ و اقدامات ‌فراوانی در سیاه‌نمایی ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دعوت جوانان و دختران به اغتشاشات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام دا‌ده بود.

نیروهای امنیتی که طی ‌سالیان اخیر فعالیت‌های «الهام افکاری» را رصد و زیرنظر داشتند، ‌همکاری مستمرش در همراهی با عوامل ضد‌انقلاب برای آنها مسجل شد و در اغتشاشات اخیر نیز یکی از لیدهای اصلی در ساماندهی آشوبگران بود.

این عامل سازمان تروریستی شبکه سعودی اینترنشنال صبح امروز پنجشنبه (دهم نوامبر)حین خروج از کشور ‌با میزان قابل توجهی ارز بازداشت شد.‌

«الهام افکاری» که در ایجاد اغتشاش و آشوب در ایران نتوانست توفیقاتی داشته باشد بنا داشت با حضور در یکی از کشورهای همسایه، با نماینده یکی از کشورهای معاند دیدار و سپس به کشوری دیگر پناهنده شود که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

دروغ‌پراکنی، دعوت به ناامنی، اغتشاش‌ و آشوب، کمک به افزایش ناآرامی‌ها ‌در سطح کشور، ‌نفو‌ذ در برخی انجمن‌های بانوان و دعوت زنان به تجمع و آشوب و ... از مهم‌ترین اقدامات مجرمانه الهام افکاری است.

بروز اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.

در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

شناسایی و دستگیری عناصر وابسته به شبکه سعودی "ایران اینترنشنال"

کلیدواژه