عقرب 24, 1401 08:55 Asia/Kabul
  • رئیسی: تلاش تیم ملی فوتبال می‌تواند موجب تقویت همدلی ملی شود
    رئیسی: تلاش تیم ملی فوتبال می‌تواند موجب تقویت همدلی ملی شود

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان قصد دارند، پیروزی‌ها و موفقیت‌ها را به کام ملت ما تلخ کنند، گفت: تلاش تیم ملی فوتبال می‌تواند موجب تقویت همدلی ملی و ناکامی دشمنان شود.

تیم ملی ایران، در مسابقات جام جهانی قطر در گروه (B) مسابقات با بریتانیا، ولز و آمریکا همگروه شده است. 

اولین بازی ایران، 21 نوامبر 2022 /30 عقرب 1401 با بریتانیا برگزار می شود. 

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران بعد از ظهر دوشنبه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال برای حضور و افتخارآفرینی در جام جهانی 2022 قطر ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر فنی برای آماده‌سازی این تیم، گفت:‌ انگیزه، غیرت و شجاعت مهم‌ترین شاخصه‌های ورزشکاران ایرانی در میادین مختلف ورزشی است که باید خدای متعال را بخاطر داشتن این نعمت بزرگ شاکر بود.

رئیس جمهوری ایران در ادامه خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال افزود: اکنون که خدای متعال به واسطه تلاش و همت شبانه‌روزی‌تان، نعمت و افتخار بزرگ پوشیدن لباس تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را به شما هدیه کرده است، با تلاش مضاعف این نعمت بزرگ را در مسیر شاد کردن ملت ایران به‌کار بگیرید.

رئیسی توکل به خدای متعال را رمز موفقیت و پیروزی در عرصه‌ها و میادین سخت عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی شما شاد کردن دل ملت ایران و دوستداران ایران اسلامی و نیز عزت و سربلندی این کشور را هدف خود قرار دهید، حتم بدانید خدای متعال هم عنایت و حمایت خود را از شما دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه با خاطرنشان کردن این نکته که برای برافراشته شدن پرچم پرافتخار این کشور و سربلند و سرافرازی نام ایران در دنیا خون صدها هزار شهید بر زمین ریخته شده، تصریح کرد: این موضوع اهمیت صیانت از حرمت و قداست پرچم جمهوری اسلامی ایران را دو چندان کرده است.

رئیسی با بیان اینکه کسانی که نمی‌خواهند پیروزی و موفقیت جوانان ایرانی را ببینند به دنبال برهم زدن تمرکز شما هستند، گفت: در این زمینه به شدت مراقبت کنید.

وی افزود: به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را برهم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.

 

کلیدواژه