عقرب 28, 1401 18:20 Asia/Kabul
  • امیر پوردستان: رژیم سعودی بداند خویشتن‌ داری ایران حدی دارد
    امیر پوردستان: رژیم سعودی بداند خویشتن‌ داری ایران حدی دارد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، با اشاره به مداخله رژیم سعودی در اغتشاشات تاکید کرد : رژیم سعودی بداند ایران خویشتن‌ داری می‌کند اما این خویشتن‌داری حدی دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،   در دیدار اخیر دانش آموزان درباره اغتشاشات  تاکید کردند: اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود. 

فرمانده معظم کل قوا،  همچنین به فعالیت‌های جمعی رسانه‌های معاند برای شعله ورتر کردن آتش اغتشاشات اشاره کردند.

" امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان " رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در  گفت‌وگو  با خبرگزاری  فارس گفت : اغتشاشات طرح‌ریزی و عملیات میدانی همراه با پشتیبانی گسترده فضای رسانه ای و دیپلماتیک علائم جنگی ترکیبی و همه جانبه بود که در سه لایه راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی طراحی شده بود و هر کدام از این سطوح، اقدامات و برنامه ریزی های مخصوص به خود را داشت.

امیر پوردستان افزود :  یکی  از مولفه های قدرت نظام، وجود ملتی بصیر، ولایت‌مدار و در عین حال صبور است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش همچنین گفت : این ملت بصیر بلافاصله بعد از شروع اغتشاشات، دست ناپاک و پنهان دشمن را مشاهده کرد و با اطاعت ولایی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، مدافعان امنیت را تنها و بی‌ پناه نگذاشت و مثل همیشه به رسالت دینی و انقلابی خود عمل کرد.

امیر پوردستان  خاطرنشان کرد : در این اغتشاشات رسانه‌های معاند نقش مرکز فرماندهی و کنترل آشوبگران را برعهده داشتند و با هدایت سرویس های اطلاعاتی و امنیتی صحنه‌های درگیری و اغتشاش را سازماندهی و جهت‌دهی می کردند.

 

کلیدواژه