قوس 02, 1401 15:49 Asia/Kabul
  • رئیسی: دولت برای شنیدن حرف معترضان، گوش شنوا دارد
    رئیسی: دولت برای شنیدن حرف معترضان، گوش شنوا دارد

رئیس جمهوری اسلامی ایران، اغتشاش را مانع گفتگو و هر نوع توسعه یافتگی دانست و گفت: دولت برای شنیدن حرف معترض و مخالف گوش شنوا دارد.

به گزارش رادیو دری؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در جلسه دولت، ناامنی را خط قرمز دولت عنوان کرد و افزود: اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد و مردم انتظار دارند با اغتشاش برخورد قاطع شود.

سید ابراهیم رئیسی تصریح کرد: امروز دشمن به صورت هدفمند به جنگ ترکیبی با داشته‌های انقلاب اسلامی آمده و نشاط، امید و اعتماد جامعه و سرمایه اجتماعی ما را هدف گرفته است.

وی افزود: راه مقابله با شیطنت‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، پرهیز از هر گونه تاخیر در انجام امور مربوط به رفاه و آسایش مردم و کار و تلاش مضاعف برای حل مشکلات است.

بروز اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.

در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

در همین حال، میلیون‌ها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

رهبر معظم انقلاب: اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی امریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود

چرایی تمرکز آمریکا بر حمایت از اغتشاش‌ها در ایران

کلیدواژه