قوس 07, 1401 10:26 Asia/Kabul
  • دستگیری سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در شمال غرب ایران
    دستگیری سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در شمال غرب ایران

سرشبکه اصلی رسانه تروریستی ایران اینترنشنال در شمال غرب ایران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رادیو دری، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی پاسداران در سپاه شهرستان خوی، استان آذربایجان غربی، شمال غرب ایران، سرشبکه اصلی رسانه تروریستی اینترنشنال در خوی شناسایی و دستگیر شد.
در پی ناآرامی رخداده در سطح شهرستان خوی، عامل اصلی رسانه تروریستی اینترنشنال که با صدور فراخوان های متعدد در فضای مجازی و تحریک سایرین به اقدامات ضد امنیتی ، قصد انجام خرابکاری و خدشه دار کردن امنیت عمومی شهرستان را داشت، طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، شناسایی و دستگیر شد.
بروز اغتشاشات اخیر در ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.
در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند؛ در همین حال، میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

بازداشت 40 تبعه خارجی در اغتشاشات اخیر ایران

کلیدواژه