خطیب نماز جمعه تهران، عملیات تروریستی مرگبار اخیر در کابل را به شدت محکوم کرد
(last modified Fri, 29 Jul 2016 10:09:07 GMT )
اسد 08, 1395 14:39 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران، عملیات تروریستی مرگبار اخیر در کابل را به شدت محکوم کرد

خطیب نماز جمعه تهران ،دولت افغانستان و سازمانهای بین المللی را پاسخگوی قصور خود در ایجاد امنیت و فراهم کردن آرامش برای ملت ستمدیده افغانستان دانست.

خطیب نماز جمعه تهران، عملیات تروریستی مرگبار اخیر در کابل را به شدت محکوم کرد.

حجت الاسلام "کاظم صدیقی" در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران تاکید کرد: دولت افغانستان و سازمانهای بین المللی باید پاسخگوی قصور خود در ایجاد امنیت و فراهم کردن آرامش برای ملت ستمدیده افغانستان باشند.

خطیب نماز جمعه تهران  ضمن تسلیت به مردم افغانستان تصریح کرد: عاملان عملیات تروریستی کابل باید هرچه سریعتر شناسایی،محاکمه و مجازات شوند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در یمن، اقدامات این رژیم را مغایر با قوانین بین المللی و موازین اسلامی دانست.

حجت الاسلام "کاظم صدیقی" حمله مزدوران رژیم آل سعود به منطقه «الصراری» در جنوب یمن و جنایاتی که در این حمله مرتکب شدند را به شدت محکوم کرد.

امام جمعه موقت تهران، تخریب مسجد منطقه «الصراری» ، قتل عام و اسیر کردن دهها نفر از اهالی این منطقه و مثله کردن اجساد کشته شدگان را جنایتی هولناک دانست و تصریح کرد: این جنایت نه تنها با اسلام همخوانی ندارد بلکه عملی ضدبشری است که هیچ انسان مدافع حقوق بشر آن را تایید نمی کند.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد:رژیم آل سعود در حالی به سیاستهای جنایتکارانه خود ضد کشورهای منطقه ادامه میدهد که ادعای مسلمانی دارد و خود را خادم الحرمین شرفین میداند.

صدیقی درباره تداوم ظلم و شکنجه های رژیم آل خلیفه ضد مردم بحرین هم گفت: این درحالی است که اعتراض های مردم این کشور به حکومت پادشاهی کاملا مسالمت آمیز است اما عوامل آل خلیفه در جواب این اعتراضات به شکنجه و آزار مردم ادامه می دهند.

امام جمعه موقت تهران سلب تابعیت از شیخ "عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین را خلاف قوانین اسلامی و بین المللی دانست و افزود: اقدام رژیم آل خلیفه برای محاکمه این روحانی بزرگ تنها خشم ملت بحرین را افزون میکند و نتیجه ای جز تسریع در روند سقوط حکومت بحرین نخواهد داشت .

کلیدواژه