پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز
(last modified 1395-09-18T06:50:31+00:00 )
قوس 18, 1395 11:20 Asia/Kabul
  •  پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به اجلاس سراسری نماز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز، با اشاره به مسوولیت همگانی در اقامه‌ نماز تأکید کردند: "باید با تلاش و همّت نماز را در جایگاه شایسته‌ خود، شناخته و معرفی کنیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم."

در پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه) از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌همدانی نماینده‌ ولیّ‌فقیه در ولایت البرز و امام جمعه‌ کرج (غرب تهران) قرائت شد، آمده است:  نماز، دری گشوده بر روی همه‌ آحاد امت است که از آن می‌توان به هدایت و رحمت خداوند رسید و زندگی را در سمت و سوی درست و سرشار از خیر و برکت قرار داد.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این پیام تصریح کردند: سلامت معنوی هر فرد وابسته به نماز است و صراط مستقیم و حیات طیبه‌ هر جامعه نیز تنها با اقامه‌ نماز در آن تحقق می‌یابد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: تأکید بر اقامه‌ نماز در کتاب و سنت، جز این که این باب رحمت بر روی فرد و جامعه مسلمان گشوده بماند، هدف دیگری ندارد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کردند: مسوولان، روحانیان و متولیان تبلیغ و تعلیم دین، و همه‌ آحاد و قشرهای مردم، در مسوولیت اقامه نماز شریک هستند.

بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز صبح پنج‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، ائمه جمعه ولایت ها، خانواده شهیدان، فرماندهان نظامی و انتظامی با شعار «نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی» در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) محمدشهر کرج در ولایت البرز آغاز به کار کرد.

 

کلیدواژه