قوس 13, 1401 08:48 Asia/Kabul
  • تاکید سران قوای ایران بر هوشیاری مقابل خبرسازی و فتنه‌انگیزی دشمن
    تاکید سران قوای ایران بر هوشیاری مقابل خبرسازی و فتنه‌انگیزی دشمن

سران قوای ایران در نشست مشترک بر ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر ملت ایران در برابر خبرسازی‌های بدون سند و دروغپردازی‌های دشمنان با هدف ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور و تشویش اذهان عمومی تاکید کردند.

از اواخر سپتامبر، مناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی است که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها بارز بود.

بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال دو رسانه لندن‌نشین به زبان فارسی هستند که نقش پررنگی در جهت تبدیل اعتراض به اغتشاش در ایران و شدت گرفتن اغتشاش‌ها ایفا کرده‌اند. 

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه، محمد باقر قالیباف رئیس قوه مقننه و حجت السلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ایران در این نشست مشترک، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.

سران قوای ایران تصریح کردند، مراجع ذیصلاح ایران اعتبار اینگونه خبرسازی‌های بی‌اساس را رد کردند و جامعه آگاه و بصیر ایران اسلامی نیز نشان داده‌اند که تحت تاثیر اینگونه جریان‌سازی‌ها که با هدف موج‌سواری و برهم زدن ثبات جامعه صورت می‌گیرد، قرار نخواهند گرفت.

رئیسی: اراده ایران برای قوی شدن، دلیل فتنه‌انگیزی‌های دشمنان است

کلیدواژه