رئیسی: مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند
(last modified 1401-09-17T09:41:45+00:00 )
قوس 17, 1401 14:11 Asia/Kabul
  • رئیسی: مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند
    رئیسی: مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند، گفت: ملت ایران اجازه تهدید ضد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از سوی دشمن را نمی‌دهد.

به گزارش رادیو دری، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم شهرستان رباط کریم، جنوب غرب تهران افزود: کسانی که با حرف‌ در جامعه اخلال و تفرقه ایجاد می کنند و همچنین باور و اعتقاد مردم را هدف قرار می دهند، باید شناسایی شوند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: عده ای می خواهند جوانان پرکار اهل درس را از تحصیل، فعال اجتماعی را از فعالیت و تولیدکننده را از تولید باز دارند و به نحوی عمل کنند که جامعه از رشد و تعالی باز ماند.

رئیسی خطاب به دشمنان نظام ایران اسلامی و استکبار جهانی تصریح کرد: حضور شما در هر منطقه و جایگاهی با هر شعار زیبایی سلب کننده آرامش و زندگی مردم است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دشمنان نشاط اجتماعی، آزادی و پیشرفت ایران اسلامی را نمی خواهند و با ایجاد اغتشاش و ناامنی مانع پیشرفت ایران اسلامی می شوند.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در سفر یک روزه به شهرستان رباط کریم، ضمن بازدید میدانی از از طرح های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو ، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و طرح نهضت ملی مسکن، در جریان پیشرفت طرح‌های نیمه کاره شهرستان قرار می گیرد.

امیرعبداللهیان: غرب در اغتشاشات ایران دخالت دارد

کلیدواژه