قوس 18, 1401 11:54 Asia/Kabul
  • وزارت خارجه ایران: اروپا از میزبانی و پشتیبانی تروریست‌ها دست بردارد
    وزارت خارجه ایران: اروپا از میزبانی و پشتیبانی تروریست‌ها دست بردارد

وزارت امور خارجه در پاسخ به توییتهای مداخله جویانه برخی کشورها و مقامات اروپایی، از این کشورها خواست از میزبانی و پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارند.

به گزارش رادیو دری، در صفحه توییتر وزارت امور خارجه  ایران آمده است: ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و بر خلاف بسیاری از رژیم‌های غربی که حتی معترضان مسالمت‌جو را نیز بدنام و با خشونت سرکوب می‌کنند، از روش‌های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته و همین امر برای روند قضایی نیز صادق است.

وزارت امور خارجه ایران با بیان اینکه  امنیت عمومی، خط قرمز است تاکید کرده است: حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند. غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارد.

دولت آمریکا به همراه متحدان غربی خود، از آغاز اغتشاشات داخلی ایران، حمایت از ناآرامی ها را در دستور کار خود قرار داده و از برهم زنندگان نظم عمومی حمایت کرده است.

آنها  با برگزاری نشست هایی با مخالفان جمهوری اسلامی ایران به اقدامات ضد ایرانی خود شدت بخشیده و بر فهرست تحریم های ضد ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر افزوده اند.

تاکید رهبر معظم انقلاب بر نقش آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور

امیرعبداللهیان: غرب در اغتشاشات ایران دخالت دارد

کلیدواژه