قوس 21, 1401 10:04 Asia/Kabul
  • سردار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه برای انجام هر مأموریتی آماده است
    سردار تنگسیری: نیروی دریایی سپاه برای انجام هر مأموریتی آماده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه از آمادگی کامل معنوی، اعتقادی، رزمی و توسعه تجهیزات و امکانات این نیرو در انجام مأموریت‌ها خبر داد.

به گزارش رادیو دری، "سردار علیرضا تنگسیری"، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ( دوشنبه )  در مراسم هفتمین سالگرد شهادت مدافع حرم حبیب روحی و ۶۴ شهید بخش چوکام شهرستان خمام استان گیلان  گفت: نیروی دریایی سپاه  به سطحی از آمادگی معنوی، اعتقادی، رزمی و توسعه تجهیزات و امکانات رسیده است که برای انجام هر مأموریتی آمادگی کامل دارد.

شهید حبیب روحی چوکامی،  از پاسداران نیروی دریایی سپاه بود که سال 2015   در راه دفاع از حرم حضرت زینب (س) هنگام عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر توجه بیشتر به سیره شهدا و ترویج و به کاربردن آن در زندگی امروز افزود: باید  سبک زندگی و سیره شهدا را شناسایی کنیم  و با عمل درست و صحیح خود، آن را در جامعه ترویج دهیم.

سردار تنگسیری همچنین  گفت: دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند دست برتری خویش را بر ملت عزیز ایران  دیکته کند و به آن زور بگوید و آمریکایی‌ها تا زمانی که خوی استکباری و ظالمی داشته باشند، از سوی سربازان دریادل ولایت سیلی خواهند خورد.

دریادار تنگسیری: شکست گفتمان جبهه استکبار در عرصه میدان آشکار است

کلیدواژه