سردار تنگسیری: ایران موشک‌هایی دارد که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند
(last modified 1401-09-22T10:44:51+00:00 )
قوس 22, 1401 15:14 Asia/Kabul
  • سردار تنگسیری: ایران موشک‌هایی دارد که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند
    سردار تنگسیری: ایران موشک‌هایی دارد که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه ایران موشک‌هایی دارد که آمریکا فکرش را هم نمی‌کند تاکید کرد: تسلیحاتی که ایران در رزمایش‌ها نشان می دهد، آن تسلیحاتی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آورد.

به گزارش رادیو دری، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(سه شنبه) افزود: دشمن فرامنطقه‌ای در اقیانوس هند، دریای عمان و خلیج فارس باید از روی جسد رزمندگان ایرانی رد بشود تا دستش به کشور برسد.

سردار تنگسیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال تحریم به دستاورد‌های بزرگی رسیده است اظهار کرد: سرعت شناورهای ایران سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است، بدنه و امکانات شناورهای ایران نیز همگی تولید داخل است، در‌حالی‌که قبل از انقلاب امکان ساخت قایق در ایران وجود نداشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و بوموسی ایرانی هستند اضافه کرد: این جزایر شناسنامه ایرانی دارد و اگر بخواهیم به تاریخ برگردیم، وضعیت برای کشور‌های عربی بد می‌شود.

سردار تنگسیری با اشاره به تهدیدات دشمنان گفت: تنگه هرمز تا زمانی باز است که ایران هم از آن استفاده کند.

وی تاکید کرد: ایران نمی‌خواهد تنگه هرمز را ببندد، اما اگر روزی این تنگه را به روی کشتی‌های ایرانی ببندند، اجازه نمی‌دهیم کسی از آن عبور کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در خلیج فارس آب بین‌المللی نداریم؛ این آب‌ها یا متعلق به ماست و یا برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و بنابراین، بیگانه در این منطقه جایی ندارد.

برگزاری رژه اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در جنوب ایران

کلیدواژه