قوس 23, 1401 08:55 Asia/Kabul
  • «جان‌فدا»؛ شعار سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی
    «جان‌فدا»؛ شعار سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، شعار امسال این ستاد را «جان‌فدا» اعلام کرد .

به گزارش رادیو دری، حمیدرضا مقدم‌فر مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه طی سخنانی بر سر مزار این شهید والا مقام گفت: حاج قاسم نماد صدق و اخلاص، خیرخواهی، وفاداری و فداکاری در راه ملت ایران و نماد ظلم‌ستیزی ایرانیان در دفاع از مظلومان در هر نقطه عالم است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ایران را «حرم» می‌دانست و از ابتدای جوانی تا هنگام شهادت در راه حفظ امنیت، رفاه و آرامش مردم مجاهدت کرد، ادامه داد: او کنار مردم بودن و از مردم بودن و جانفشانی در راه آبادانی دین و دنیای مردم را افتخار خود می‌دانست.

مسئول ستاد مردمی بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اتفاقات اخیر و نقشی که دشمنان در اغتشاشات داشتند، خاطرنشان کرد: ما در مکتب حاج قاسم می‌آموزیم که باید برای ایران و مقابله با هر چیزی که ایرانی را تهدید می‌کند با صدق و اخلاص جانفشانی کنیم.

مقدم‌فر در ادامه اعلام کرد:‌ در بررسی پیشنهادات واصل‌ شده از سوی مردم، شعار امسال«جان‌فدا» انتخاب شده است که نمادِ دلبستگی متقابل ملت ایران و قهرمان ملی آنها یعنی حاج قاسم سلیمانی است.

کلیدواژه