قوس 24, 1401 16:59 Asia/Kabul
  • فرمانده سپاه: رویای تسلط دشمن بر ایران، محقق نمی‌شود
    فرمانده سپاه: رویای تسلط دشمن بر ایران، محقق نمی‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رویای تسلط دشمن بر ایران اسلامی هیچگاه محقق نمی شود، اما در ذهن دشمن وجود دارد و برای رسیدن به آن همه توان خود را به کار می‌گیرد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر «حسین سلامی»روز پنجشنبه در قم (جنوب تهران) با تاکید بر اینکه دشمن با فلسفه انقلاب اسلامی ایران مشکل دارد تصریح کرد: تحریمی که ایران در نقطه مرکزی آن قرار گرفت و هنوز در مرکز آن هم قرار دارد ، ویرانگرترین راهبردی است که جمعی از کشورها می توانند علیه یک ملت بکار گیرند که دشمن این راه را هم آزمود اما نتیجه نگرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توانایی ایران در عبور از تحریم یک غرور ملی است و ایران نیازهای خود را در درون رفع می کند و به بیگانگان برای ساختن کشور نیازی ندارد، همه نعمت ها در ایران به وفور وجود دارد و ایران چهره یک کشور محصور شده در تحریم جهانی را ندارد و این ها دشمن را عصبانی کرده است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ایران امروز به صورت مستمر درحال تقویت قدرت پهپادی و موشکی و توان نظامی خود است که این برای دشمن قابل قبول نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن همه راه ها را امتحان کرده اما به نتیجه نرسیده است، از محاصره اقتصادی گرفته تا تحمیل جنگ، انتشار پدیده تکفیر، عملیات روانی، تلاش برای منزوی کردن ایران در سیاست بین‌الملل و قطع دست ایران از بازیگری در بحران های منطقه‌ای؛ اما راه‌ها همه مسدود است و دشمن راهی به ایران ندارد.

سردار سلامی : ملت ایران قوی بودن را انتخاب کردند

سردار سلامی: ایران، اعتبار نظامی و قدرت سیاسی دشمن را تخریب کرد

کلیدواژه