قوس 29, 1401 13:44 Asia/Kabul
  • رئیسی: نام شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم در جهان است
    رئیسی: نام شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم در جهان است

رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم سومین سال آغاز به کار رادیو مقاومت در پیامی تصویری گفت، امروز نام شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی و نماد مبارزه با تروریسم در جهان است.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه 2020 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس شهید بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و هشت نفر دیگر در حمله هوایی تروریست‌های آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به شهادت رسیدند.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی تصویری به مناسبت سومین سال افتتاح این شبکه رادیویی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت، شخصیت شهید سلیمانی باید به عنوان یک مکتب شناخته شود.

رئیسی آغاز به کار رادیو مقاومت را اقدام بسیار مبارکی دانست و افزود، تاسیس رادیو مقاومت برای تبیین جریان مقاومت، برای آگاهی‌بخشی و ایجاد آمادگی در همگان، از جمله در مردم ایران، در جوانان منطقه و ملت‌های تحت ستم در دنیا حائز اهمیت است.

مراسم آغاز به کار سومین سال رادیو مقاومت امروز (سه شنبه) با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صدا وسیمای ایران، رضا کوچک‌زاده مدیر شبکه رادیویی مقاومت، زینب سلیمانی دختر شهید قاسم سلیمانی، جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه و تعدادی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.

 

کلیدواژه