جدی 04, 1401 16:21 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل قرار دارند
    سرلشکر باقری: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل قرار دارند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی و اقتدار کامل قرار دارند.

"سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی و اقتدار کامل قرار دارند، گفت: مقامات نظامی و سیاسی صهیونیست‌ در این ایام که این رژیم اوج دوران افول و درهم ریختگی خود را سپری می‌کند گاهی سخنانی می‌گویند که ارزشی ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر  باقری در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای قرآنی نیروهای مسلح افزود : جمهوری اسلامی ایران یکی از پنج قدرت برتر پهپادی جهان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت : این اتفاق حاصل 37 سال تجربه بهره‌ گیری پهپادها از اوایل دوران دفاع مقدس تا امروز است.

سردار سرلشکر  باقری  خاطرنشان کرد : با اتکا به خود و با بهره گیری از دانشمندان جوان کشور، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و بُنیه خوب نیروهای مسلح قدرت پهپادی کشور توسعه پیدا کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز پهپادهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  از جهت بُرد و عملکرد در بیش از 15 رشته عملکردی و از جهت دقت، ماندگاری و ماموریت در سطح بالای جهانی قرار دارند.

سرلشکر باقری ادامه داد: فرمانده سابق سنتکام، تروریست آمریکایی بیان کرد که "برای نخستین‌بار در دوران بعد از جنگ جهانی دوم برتری هوایی آمریکا به‌هم خورده است و دیگر ما نمی‌توانیم در صحنه‌ای که ایرانی‌ها حضور پهپادی دارند، برتری هوایی داشته باشیم."، به‌واقع بیان این موضوع اعتراف بزرگ و تحقیرآمیزی برای آمریکایی‌هاست و این واقعیت دارد که آنان این برتری هوایی را از دست داده‌اند و این موضوع در سراسر منطقه‌ای که اراده حضور در آن را داشته باشیم، قابل اجراست.

 سرلشکر باقری: ایران تجربه ۳۹ ساله در ساخت پهپاد دارد

کلیدواژه