جدی 06, 1401 12:39 Asia/Kabul
  • رئیسی: خطبه های حضرت فاطمه (ص)، جلوه جهاد تبیین بود
    رئیسی: خطبه های حضرت فاطمه (ص)، جلوه جهاد تبیین بود

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) با خطبه های خود نقاب را از چهره نفاق برداشت، گفت: خطبه های حضرت فاطمه (س) جلوه جهاد تبیین بود.

تشییع باشکوه 400 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در تهران و سراسر ایران اسلامی در حال برگزاری است.

به گزارش رادیو دری، «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در تهران با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) یک شخصیت بزرگ اثرگذار تحول گرا در تاریخ است، گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان یک مقتدایی که می‌خواهد جامعه را صیانت کند و از میراث پیامبر پاسداری کند و هم رسالت رسول وهم ولایت ولی را حفظ کند، به میدان آمد تا نقاب را از چهره نفاق با سلاح خطبه‌های آتشین که سلسله تبیین است بردارد.

رئیسی همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: در حوادث اخیر همه جریان‌های استکباری با همه توان به میدان آمدند و آنانی که در میدان نبودند شایعه‌پراکنان و شایعه‌سازان بودند و می‌خواستند امید را از مردم بگیرند و جامعه اسلامی را منحرف کنند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه در حال حرکت است، تاکید کرد: دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است و تمام تلاش‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است.

رئیسی با تاکید بر اینکه آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد گفت: دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا مانع پیشرفت ایران شود اما امروز اذعان می کنند که تمام فشارهایشان با شکست مواجه شده است.

امروز سه‌شنبه ۲۷ دسامبر۲۰۲۲ سوم جمادی الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و همسر امیر مومنان علی بن ابی طالب (ع) امام اول شیعیان جهان است.

رئیسی: محاسبه دشمن در توطئه اخیر اشتباه از آب درآمد

کلیدواژه