جدی 07, 1401 19:00 Asia/Kabul
  • سخنگوی سپاه: ایران پاسخی پشیمان‌کننده به رسانه‌های معاند خواهد داد
    سخنگوی سپاه: ایران پاسخی پشیمان‌کننده به رسانه‌های معاند خواهد داد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند مانند ایران اینترنشنال و بی‌بی سی بسیج شدند تا ایران را نابود کنند گفت: ایران پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.

به گزارش رادیو دری، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران، نقش آمریکا و رژیم صیهونیستی در ایجاد فتنه در ایران را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: در ۴۴ سال گذشته آمریکا و رژیم صیهونیستی پای ثابت اقدام علیه جمهوری اسلامی بوده اند و در اتفاقات اخیر هم شاهد این موضوع بودیم.

سردار شریف با اشاره به اینکه آمریکا بارها اعلام کرده است که توان تحمل جمهوری اسلامی ایران را ندارد افزود: جمهوری اسلامی برای دیگر کشورهای منطقه و آزادی‌خواه الهام بخش بوده و در حال خنثی‌سازی برنامه‌های آمریکا در منطقه است و به این دلیل دشمن سعی می کند در این کشور انقلاب کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در گذشته تمامی کشورهای غربی، منافقین و تمامی گروهک‌های تروریستی برای نابودی جمهوری اسلامی متحد شده بودند گفت: گروهک تروریستی منافقین که ۱۷ هزار نفر را در ایران ترور کرده است و در دروان دفاع مقدس در آغوش صدام بود اکنون ادعای حقوق بشری دارد.

سردار شریف همچنین با اشاره به اتفاقات پاریس در چند روز گذشته افزود: در چند روز گذشته شاهد اعتراضات شدید در فرانسه  بودیم که چند ضد نفر بازداشت شدند و پنج هزار خودرو آتش گرفت  ولی هیچ رسانه‌ای آن را پوشش نمی‌دهد.

از اواخر سپتامبر، مناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی است که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها بارز بود.

بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال دو رسانه لندن‌نشین به زبان فارسی هستند که نقش پررنگی در جهت تبدیل اعتراض به اغتشاش در ایران و شدت گرفتن اغتشاش‌ها ایفا کرده‌اند. 

سرلشکر سلامی:‌ دشمن در حوادث اخیر شکست خورد

افشای ابعاد جدیدی از نقش غرب در اغتشاشات اخیر در ایران

کلیدواژه