جدی 09, 1401 12:44 Asia/Kabul
  • شهدای فاطمیون شهید استقامت هستند
    شهدای فاطمیون شهید استقامت هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدای فاطمیون که چند هزار کیلومتر دورتر از وطن و خانواده در راه اسلام شهید شدند در حقیقت شهید استقامت هستند

به گزارش رادیو دری ،سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم فاطمیون و همزمان با سالگرد شهادت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی در مشهد افزود: لقب شهید استقامت بواسطه همه سختی‌هایی که شهدای فاطمیون در دوران زندگی خود تحمل کردند برازنده این شهدای عزیز است.

وی گفت: این مجاهدان بزرگ نشان دادند، اسلام مکتب انسان ساز است و افراد بزرگی را به عالم هدیه می‌کند، شهیدان فاطمیون در فرصت دفاع از حرم آل الله شناخته شدند، این‌ها اسطوره‌هایی بودند که خداوند رحمان در فرصت تاریخی تقابل بین خیر و شر، پرده را از مقابل آنان کنار زد تا این‌ها شناخته شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همه سرویس‌های امنیتی اسرائیل، آمریکا، انگلیس، عربستان و ترکیه نیرو‌های مختلفی را از سراسر جهان در منطقه ما جمع کردند، اما نیرو‌های فاطمی و سایر دوستانشان از پاکستان و گروه‌هایی مانند حیدریون با تجهیزاتی که قابل مقایسه با تجهیزات دشمنان نبود، تکفیری‌ها را از حرم حضرت زینب (س) عقب رانده و در نهایت با وجود همه پول‌های زیادی که پای گروه‌های تکفیری ریخته شد، این دشمنان را شکست دادند.

قاضی زاده هاشمی گفت: آن‌هایی که ادعا می‌کنند انقلاب اسلامی کاری نکرده است باید بالندگی انقلاب اسلامی را در چهره بچه‌های فاطمیون ببینند، امروز انقلاب اسلامی مرز ندارد و هر جا دین خدا در خطر باشد و یا مستضعفی در ظلم باشد انقلاب اسلامی آنجا حاضر است.

وی با بیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی جهانی شده است افزود: این مکتب امروز دلدادگان زیادی در همه جهان از شرق تا غرب عالم حتی در خود آمریکا و آمریکا لاتین به شکل منسجم و هم همدل در کنار خود دارد.

مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای لشکر فاطمیون

کلیدواژه