واکنش ایران به ادعاهای بی اساس نخست‌وزیر تکراری و معلوم الحال رژیم صهیونیستی
(last modified 1401-10-09T10:24:15+00:00 )
جدی 09, 1401 14:54 Asia/Kabul
  • واکنش ایران به ادعاهای بی اساس نخست‌وزیر تکراری و معلوم الحال رژیم صهیونیستی
    واکنش ایران به ادعاهای بی اساس نخست‌وزیر تکراری و معلوم الحال رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران با بیان اینکه نخست وزیر تکراری و معلوم‌الحال رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای واهی خود ضد ایران، به دنبال هویت سازی برای خود و این رژیم نامشروع است، گفت: زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.

به گزارش رادیو دری، «ناصر کنعانی چافی» سخنگوی وزارت امورخارجه ایران روز  جمعه در توئیتر و در واکنش به ادعاهای بی اساس و تکراری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: ‏بیش از ۷۰ سال غوطه ور بودن رژیم صهیونسیتی برای خروج از بحران هویت خود که توأم با ارتکاب نسل کشی، غارت، کوچاندن اجباری و ده‌ها اقدام ضد حقوق بشری بوده، ترجمان سیاست‌ها و اقدامات غلط انگلیس، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در حمایت از این وجود نامشروع است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران تصریح کرد: ‏فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه مهمترین ماموریت کابینه خود را " جلوگیری از نابودی اسرائیل توسط ایران اعلام کرد و مدعی شد رژیم متبوعش برای خنثی کردن تلاش‌های تهران برای دستیابی به "سلاح هسته‌ ای" تلاش خواهد کرد.
کابینه پیشنهادی بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه از پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) رأی اعتماد گرفت و نتانیاهو رسما نخست وزیر جدید این رژیم شد.
کابینه نتانیاهو افراطی‌ترین کابینه را در طول تاریخ اشغال سرزمین‌های اشغالی فلسطین تشکیل داده و همین مسئله باعث اعتراضات داخلی و خارجی به وزیران پیشنهادی شده است.

گزافه گویی جدید «بنیامین نتانیاهو» ضد ایران

کلیدواژه