جدی 09, 1401 16:17 Asia/Kabul
  • جبلی: انتشار داشته‌های ارزشمند ایران وظیفه رسانه ملی است
    جبلی: انتشار داشته‌های ارزشمند ایران وظیفه رسانه ملی است

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رشادت شهدا، افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان و سنت‌های دیرینه را داشته‌های ارزشمند ایران اسلامی خواند.

به گزارش رادیو دری، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران روز جمعه  در آئین افتتاح طرح‌های جدید مرکز صداوسیمای استان فارس در شیراز، جنوب ایران، با تأکید بر انعکاس شایسته داشته‌ها ارزشمند ایران اسلامی از قاب رسانه، مراقبت از این گنجینه ابدی را که همانند مرواریدی در صدف جمهوری اسلامی می‌درخشد، از وظایف خطیر رسانه ملی برشمرد.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به تحریم‌های اخیر سازمان صدا و سیما از سوی اتحادیه اروپا، این اقدامات خصمانه را نشانگر جایگاه مهم و ارزشمند رسانه ملی و کشور در عرصه بین المللی دانست و افزود: تحریم گسترده شبکه‌های برون مرزی و داخلی و حتی ۳ بار تحریم سازمان صداوسیما در عرض دو ماه در نوع خود شگفت‌انگیز است.
جبلی تصریح کرد: کشورها و نهادهایی که ادعای آزادی بیان، گردش آزاد اطلاعات و بازتاب صدای مردم را دارند و ادعای آنان گوش فلک را کَر کرده است، تحمل ندارند رسانه های مستقل نفوذ آنها را دچار چالش سازد و تبلیغات دروغین و توطئه‌هایشان را خنثی کند.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کشور درگیر جنگ ترکیبی سخت و پیچیده بوده که به مراتب از جنگ‌های نرم و سخت معمول، دشوارتر است.
رئیس رسانه ملی ایران گفت: در جنگ ترکیبی دشمن تلاش می‌کند داشته‌های ملی از جمله فرهنگ، اعتقادات، روابط اجتماعی، افتخارات ملی و باورهای انقلابی و اعتماد به نفس را نابود کند، لذا وظیفه حراست و صیانت از این داشته‌ها بر عهده همه ایرانیان است.

کلیدواژه