جدی 10, 1401 12:36 Asia/Kabul
  • کنعانی: ابعاد وجودی شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت تولید قدرت می کند
    کنعانی: ابعاد وجودی شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت تولید قدرت می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ابعاد وجودی شهید سلیمانی همچنان برای جبهه مقاومت تولید قدرت می کند.

به گزارش رادیو دری، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز شنبه در «میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا» که با تمرکز بر اقدامات شهید قاسم سلیمانی در تهران برگزار شد اظهار کرد: شخصیت شهید سلیمانی، چند بعدی است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، شخصیت چند بعدی و مکتب ایشان قابل مطالعه است.

کنعانی با بیان اینکه یکی از وجوه شخصیتی شهید سلیمانی، توان ایشان در قدرت ملی و بین المللی در جبهه مقاومت است افزود: ابعاد وجودی سردار سلیمانی همچنان برای جبهه مقاومت تولید قدرت می کند و در واقع حاج قاسم چهره بین‌المللی جبهه مقاومت بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تصریح کرد: از نظر محاسبات دشمن، هزینه ترور شهید سلیمانی، کمتر از تحمل شخصیت قدرت ساز او بود و به همین دلیل اقدام به ترور او کردند.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سوم ژانویه 2020 در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

ناگفته های شهید سردار سلیمانی از زبان همسنگر لبنانی

سفیر ایران در کابل: الگوی سردار سلیمانی از سوی دشمنانش قابل تکرار نیست

کلیدواژه