جدی 12, 1401 13:49 Asia/Kabul
  • بیانیه سپاه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی:انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی قطعی است
    بیانیه سپاه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی:انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی قطعی است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی را امری قطعی دانشت.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 /13 جدی 1398 در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر از همراهانش  به شهادت رسید. 

در بیانیه سپاه آمده است، شهادت مظلومانه سردار " حاج قاسم سلیمانی"، نام، یاد، آرمان‌ها و حماسه آفرینی‌های افتخار آمیز فرمانده مقاومت در منطقه غرب آسیا که کانون توجه افکار عمومی جهانیان به ویژه نسل‌های جوان و مجاهدان مومن، حق طلب و ظلم ستیز ملل و جوامع بشری است، موجب گسترش گفتمان مقاومت و استکبارستیزی در اقصی نقاط عالم شده است. 

به گزارش رادیو دری،  این بیانیه می‌افزاید: شهید حاج قاسم سلیمانی به برکت ایمان، اخلاص، انگیزه، اراده، شجاعت، عمل انقلابی و باور‌های عمیق  اسوه و اسطوره ماندگار برای ایران و ایرانی و بلکه جبهه مقاومت ضد استکباری و ضد صهیونیستی جهان است.

در ادامه این بیانیه دفع فتنه داعش از منطقه و امنیت پایدار امروز ایران عزیز، مرهون مجاهدت‌های حماسی و فداکارانه حاج قاسم و مدافعان سرافراز و جاودانه حرم توصیف و تاکید شده است: عمق راهبردی امروز جمهوری اسلامی ایران و پهلو گرفتن در مرز‌های مقاومت ضدصهیونیستی، از ارکان بازدارندگی و ضامن امنیت کشور به شمار می‌رود.

این بیانیه استحکام و شادابی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیش برندگی راهبرد حمایت و همراهی با جبهه مقاومت اسلامی را بیانگر تداوم راه سردار سلیمانی و زنده ماندن آرمان ملت ایران در حمایت از ملت فلسطین و رهایی قدس شریف دانست. 

ایران: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مصداق «اقدام تروریستی» است

کلیدواژه