جدی 12, 1401 17:03 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: سردار سلیمانی سیاست های آمریکا را در منطقه عقیم کرد
    سرلشکر سلامی: سردار سلیمانی سیاست های آمریکا را در منطقه عقیم کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در محور مقاومت گفت: اقدامات سردار سلیمانی سیاست‌های آمریکا از جمله دولت‌سازی در منطقه را عقیم کرد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت امور خارجه ایران اظهار کرد: کار سردار سلیمانی این بود که قدرت آمریکا را در طول زمان با فرسایش روبرو کند.

وی افزود: «نمی‌شود اجازه داد دشمن کوچکترین بُرد سلاح‌های خود را به قلب سرزمین ما برساند، البته ما کشورهای دیگر را سپر خود نمی‌کنیم.»

فرمانده کل سپاه پاسداران به دشمنان ایران درباره هرگونه توطئه علیه این کشور هشدار داد و اضافه کرد: امن‌ترین خطوط کشتیرانی خطوطی است که پرچم ایران بر آن برافراشته است، چون می‌دانند اگر کوچکترین آسیبی بزنند در هر نقطه‌ای که باشند از آنها انتقام می گیریم.

سرلشکر سلامی گفت: ایران پرنده‌هایی دارد که با استفاده از هوش مصنوعی می‌توانند در هر نقطه‌ای از اقیانوس در یک شعاع بسیار بلند، خیلی از گذرگاه‌های راهبردی در دیگر مناطق جهان را تحت تاثیر قرار دهند.

وی تاکید کرد: ایران چون انبساط قدرت دارد، دشمن هر جا به ما می‌رسد متوقف می‌شود و امروز نیز بیش از همیشه دامنه قدرت خود را افزایش داده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ماهیت اصلی دستگاه دیپلماسی ایران را از جنس جهاد خواند و تصریح کرد: قلب سیاست خارجی ایران در درجه اول دفاع دیپلماتیک از منافع حیاتی و در درجه دوم تهاجم سیاسی به قلب سیاست خارجی دشمنان است.

سوم ژانویه/ سیزدهم جدی سالروز شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" است.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 در حالیکه  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر از همراهانش به شهادت رسید.

بیانیه سپاه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی:انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی قطعی است

سرلشکر سلامی: به اقدامات مداخله‌جویانه دشمنان پاسخ داده می شود

کلیدواژه