جدی 13, 1401 18:24 Asia/Kabul
  • رئیسی: انتقام خون شهید سلیمانی، حتمی است
    رئیسی: انتقام خون شهید سلیمانی، حتمی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران از خون سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» نخواهند گذشت و  انتقام خون این شهید  والامقام حتمی‌ است.

به گزارش رادیو دری، سید ابراهیم رئیسی در اجتماع بزرگ مردمی پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) تهران با بیان اینکه وجود انسان‌های تحول خواه و عدالت خواه مایه بقا و میدان داری است افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بود که نه فقط به ملت ایران، بلکه به ملت های مسلمان در جهان فکر می کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران افزود: گرامیداشت شهید سلیمانی، بزرگداشت چهره جهانی مبارزه با استکبار و ترویسم، تجلیل از همه خوبی‌ها و اعلام نفرت و بیزاری‌ از ظلم و استکبار و نظام سلطه است.

رئیسی گفت: پیام حضور در گرامیداشت سردار سلیمانی به همه آزادمردان و زنان آزاده این است که باید با ایستادگی و مقاومت مقابل استکبار و ظلم و ستم، راه را بر ستمگران و مستکبران سد کرد.

رئیس قوه مجریه ایران خطاب به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: همچنان که سردار سلیمانی در برابر ظلم و زیاده خواهی‌ها و سلطه‌گری و استکبار ایستاد و مقاومت را در منطقه آفرید، امروز هم جوانان دلداده ایران تا آخر در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

رئیسی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی هیمنه آمریکا را در دنیا شکست اظهار کرد: شهید سلیمانی هم عنصری هویت‌ساز و هم احیاگر هویت اسلامی در منطقه‌ بود.

امروز سه‌شنبه سیزدهم جدی برابر با سوم ژانویه ۲۰۲۳  مصادف با ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ هجری شمسی، سالروز شهادت سردار سپهبد « قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز جهانی مقاومت است.
سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و ۸ نفر از همراهانش بامداد جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ نزدیک فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری وقت آمریکا، با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

سردار قاآنی: قاتلان سردار سلیمانی در امان نخواهند بود

رئیسی: نام شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم در جهان است

کلیدواژه