جدی 15, 1401 15:53 Asia/Kabul
  • هشدار معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نتانیاهو
    هشدار معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نتانیاهو

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید،  از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیداست.

به گزارش رادیو دری، سردار «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نتانیاهو دست و پا نزن! پس لرزه‌های زلزله انقلاب به کوچه‌ها و خیابان‌های تل آویو نزدیک شده است، دست از توطئه بردار! هر چه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فروپاشی خودتان فرو می‌روید.

سردار نیلفروشان افزود: ملت بزرگ ایران محکم در سنگرهای انقلاب ایستاده است و تا محو و نابودی رژیم جعلی، کودکش و آدمکش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنجشنبه  ۲۹ دسامبر مهمترین ماموریت کابینه خود را " جلوگیری از نابودی اسرائیل از سوی ایران اعلام کرد و مدعی شد رژیم متبوعش برای خنثی کردن تلاش‌های تهران برای دستیابی به "سلاح هسته‌ ای" تلاش خواهد کرد.

کابینه نتانیاهو افراطی‌ترین کابینه را در تاریخ اشغال سرزمین‌های اشغالی فلسطین تشکیل داده و همین مساله باعث اعتراضات داخلی و خارجی به وزیران پیشنهادی شده است.

آغاز به کار ششمین کابینه نتانیاهو با شرایط متشنج اراضی اشغالی

کلیدواژه