جدی 16, 1401 14:40 Asia/Kabul
  • سخنگوی سپاه: جریان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی رشد کرد
    سخنگوی سپاه: جریان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی رشد کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تداوم رشد جریان مقاومت پس از شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در سه سالی که از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد، به هر کدام از جغرافیای مقاومت که می‌نگرید شاهد رشد جریان مقاومت و افول جریان مقابل هستید.

سردار شریف افزود: به عنوان نمونه قدرتی که امروز دولت سوریه دارد، در واقع بعد از برآمدن از پس تمام تهدید‌هایی است که جریان حامی داعش ایجاد می‌کرد و در واقع این امر یکی از دستاورد‌های جریان مقاومت است.

سخنگوی سپاه پاسداران در تشریح راهبرد شهید سلیمانی در توانمندسازی جبهه مقاومت تصریح کرد،"نتیجه نگاه بلند، عمیق و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سردار سلیمانی در توانمندسازی جبهه مقاومت باعث شد امروز نه تنها در غزه بلکه در کرانه باختری و سرزمین‌های ۱۹۴۸ شاهد انگیزه مضاعف نسل سوم و چهارم فلسطینی‌ها برای مبارزه با اشغالگران و بازپس گیری سرزمین‌های خود باشیم.

سردار شریف در خصوص جنایت ترور سردار قاسم سلیمانی به دستور دونالد ترامپ اظهار کرد: آمریکایی ها سردار سلیمانی را مسوول تمام شکست‌های خود می‌دانستند و برآورد آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آن بود که مدیریت و هدایت میدانی و حضور معنادار سردار نمی‌گذارد که طراحی‌های آن‌ها به نتیجه برسد.

سخنگوی سپاه پاسداران با تاکید بر گرفتن انتقام خون شهید سردار سلیمانی گفت: انتقام در سطوح مختلف گرفته می‌شود.

سوم ژانویه 2023، سالروز شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" بود؛ سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سوم ژانویه 2020 در حالی که  به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد، به همراه «ابومهدی المهندس» نایب‌ رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر از همراهانش به شهادت رسید.

بیانیه سپاه در سالگرد شهادت سردار سلیمانی:انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی قطعی است

ترور سردار سلیمانی و انتقام سخت ایران

کلیدواژه