جدی 18, 1401 14:06 Asia/Kabul
  • استفاده از سامانه بیومتریک در مرز‌ها برای شناسایی اتباع خارجی
    استفاده از سامانه بیومتریک در مرز‌ها برای شناسایی اتباع خارجی

فرمانده مرزبانی انتظامی ایران گفت: سامانه‌های بیومتریک برای شناسایی اتباع خارجی که وارد کشورمان می‌شوند فعال است.

به گزارش رادیو دری، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی ایران گفت: مرز‌های کشور امروز با جانفشانی سربازان، درجه داران و افسران آموزش دیده ایثارگر و فداکار مرزبانی از امنیت پایداری برخوردار بوده و این امنیت روبه رشد است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به هوشمند سازی سیستم‌ها و تجهیزات مرزبانی افزود: در راستای حفظ منافع ملی کشور در دریای شمال و جنوب، هماهنگی‌ها با نیروی دریایی ارتش و سپاه در اوج خود قرار دارد و در حال حفاظت و حراست از منافع ملی کشورمان هستیم.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناور‌های پیشرفته و نیمه سنگینی برای نگهبانی و حفاظت تا عمق دریا در اختیار دریابانی استان‌های شمالی و جنوبی قرار دارد، افزود: در حوزه نظم بخشی در عرصه دریا نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و با مبادی ذی ربط کشور برای تسهیل خدمات دهی به مردم هماهنگی کردیم و سامانه‌های الکترونیکی و اپتیکی در مرز‌ها ایجاد شده است.

وی گفت: همه کسانی که برای اقدامات صیادی، تفریحی و اقتصادی قصد ورود به دریا را دارند امروز می‌توانند مدارک خود را به صورت الکترونیکی ارسال و از مراجعه به دریابانی خودداری کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به استفاده مرزبانی از دوربین‌های پیشرفته‌ای که با دستان توانای جوانان کشور ساخته شده است، گفت: سامانه‌های بیومتریک نیز برای شناسایی اتباع خارجی که وارد کشورمان می‌شوند فعال بوده و اقدامات کنترلی خوبی صورت می‌گیرد.

اتباع خارجی در ایران می‌توانند از سامانه ثنا استفاده کنند

کلیدواژه