جدی 19, 1401 11:59 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: ایران ضربات مهلکی به منافع استکبار وارد کرده است
    سرلشکر باقری: ایران ضربات مهلکی به منافع استکبار وارد کرده است

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران  ضربه مهلکی را به منافع دنیای استکبار وارد کرده و همه سرمایه‌گذاری آنان در تصاحب جهان با خطر مواجه کرده است.

به گزارش رادیو دری، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران روز دوشنبه در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تهران، با اشاره به جنگ ترکیبی استکبار ضد ملت ایران افزود: دشمنانی که پیش از این انواع جنگ‌ها، ترفندها و توطئه‌ها را ضد ملت بزرگ ایران آزموده و شکست خورده بودند، امروز انواع تهدیدها را به شکل ترکیبی ضد ملت بزرگ ایران به کار گرفته‌اند.
سرلشکر باقری با تأکید دوباره بر اینکه استکبار تمام امکانات و توانمندی‌های خود را ضد ملت ایران بسیج کرده است تا در حرکت انقلاب اسلامی ایجاد اختلال کند، تصریح کرد: سابقه نداشته است که رهبران جهان استکبار ضد ملتی اینگونه عریان به میدان بیایند و از اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت کنند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با اشاره به روش‌های مختلف دشمن در جنگ ترکیبی افزود:‌ دنیای استکبار در این عرصه از همه ابزارهای حقوقی و بین‌المللی خود استفاده و تلاش کرد با بسیج توانمندی‌های جاسوسی، اطلاعاتی و بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای سیاه‌نمایی و ایجاد آشوب کند.
سرلشکر باقری گفت: دشمن با وارد کردن سلاح به ایران تروریست‌ها را قوت بخشید و آشوب‌ها را به سمت خشونت بیشتر و کشتن افراد بی‌گناه پیش برد.
از اواخر سپتامبر 2022 برخی ازمناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی بود که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها نمایان شد.
در این اغتشاشات، سران سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضاً برخی از کشورهای اروپایی، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.
تلاش کشورهای غربی و رسانه های وابسته به آنان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران شرایطی است که پیش از این میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

افشای ابعاد جدیدی از نقش غرب در اغتشاشات اخیر در ایران

کلیدواژه