رئیسی: دشمن با همه توطئه‌ و جنگ ترکیبی ضد ایران، ناکام ماند
(last modified 1401-10-21T08:53:10+00:00 )
جدی 21, 1401 13:23 Asia/Kabul
  • رئیسی: دشمن با همه توطئه‌ و جنگ ترکیبی ضد ایران، ناکام ماند
    رئیسی: دشمن با همه توطئه‌ و جنگ ترکیبی ضد ایران، ناکام ماند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه ها و جنگ ترکیبی دشمنان ضد مردم ایران گفت، با همه فتنه‌گری‌ها، ایران سربلند و دشمن ناکام ماند.

بروز اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران به بهانه مرگ «مهسا امینی» بار دیگر موجب شد تا دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران از آن به مثابه فرصتی برای مداخله در امور داخلی ایران و نیز تحریک هر چه بیشتر آشوب ها استفاده کنند.

در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند؛ در همین حال، میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

به گزارش رادیو دری؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران که امروز چهارشنبه به منظور تقدیم لایحه بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود اظهار کرد، با همه فتنه‌گری‌هایی که دشمن در حوزه جنگ روانی و رسانه‌ای، سیاسی، بسیج کردن کمیسیون‌ها و مجامع علیه جمهوری اسلامی و جنگ اقتصادی به راه انداخت، امروز ملت بزرگ ایران سربلند است.

رئیسی افزود، دشمن ایران این بار هم مانند دفعات گذشته در این توطئه علیه ملت ایران مفتضح شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از تشریح ویژگی‌ها و سیاست گذاری های کلان لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور به نمایندگان، لایحه دولت را برای طی تشریفات قانونی تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کرد.

لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، دومین بودجه دولت سیزدهم ایران به شمار می رود که به گفته سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، با رویکرد ضدتورمی و حمایت از تولید نگاشته شده است.

 

کلیدواژه