جدی 22, 1401 11:31 Asia/Kabul
  • دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌ بیت‌ علیهم‌ السلام با رهبر معظم انقلاب
    دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌ بیت‌ علیهم‌ السلام با رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌ علیها در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع) تاکید کردند: نقشه جامع دشمن شکست خورد چون محاسبات آنها غلط بود.

به گزارش رادیو دری؛  حضرت آیت الله خامنه ای امروز  (پنجشنبه) در دیدار با  جمعی از مداحان اهل‌بیت، محبت و ارادت حضرت صدیقه کبری(س) را در امور شخصی و عمومی بسیار مؤثر دانستند و گفتند: مداحی، میراث شیعه و یک هنر مرکّب است که از ترکیب صدای خوش، شعر خوب، آهنگ مناسب و محتوای فاخر ایجاد می‌شود و باید همچون سایر متون ارزشمند دینی همه ارکان آن زیبا باشد.

ایشان با تأکید بر اینکه دشمن همه عوامل لازم برای اخلال و تخریب در یک کشور را به کار انداخت افزودند: عامل امنیتی، نفوذ تیم‌های جاسوسی، غوغای ایران‌هراسی استکبار در دنیا به روشها و شیوه‌های تبلیغاتی مختلف، همراه کردن بعضی عناصر داخلی با خودشان، تحریک انگیزه‌های قومی، مذهبی، سیاسی و شخصی، و تبلیغات فراگیر، از دیگر عوامل اخلال بود که از ماهها قبل آنها را فعال کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: به‌عنوان یک ناظر، در دل خود به مهندسی خوب دشمن «آفرین» گفتم، چرا که همه چیز را در جای خود و به اندازه فراهم کرده بود، اما با وجود این نقشه که در کشورهایی نیز اثرگذار است موفق نشدند، زیرا محاسبه آنها غلط بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اضافه کردند: خیال می‌کردند ملت ایران به علت مشکلات اقتصادی با نقشه براندازی و تجزیه‌ طلبی آنها همراهی خواهد کرد؛ خیال می‌کردند با فحاشی و بددهنی و اهانت‌های گوناگون می‌توانند مسوولان کشور را منفعل و از میدان خارج کنند؛ خیال می‌کردند با وسوسه و هیاهو می‌توانند مسوولان سطح بالای کشور را دچار اختلاف‌نظر کنند و با دلارهای نفتی فلان کشور مزدور آمریکا می‌توانند اراده جمهوری اسلامی را تحت تأثیر قرار دهند.

ایشان افزودند: خیال می‌کردند با تشویق چند عنصر خودفروخته برای پناهندگی به کشوری دیگر و لجن‌پراکنی علیه ایران، جوانان ما ناامید می‌شوند، در حالی‌که اشتباه کردند و کسی به آنها اعتنایی نکرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: ۴۰ سال است که از هر طریقی علیه جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، اما چون محاسباتشان غلط است تا کنون شکست خورده اند و در آینده نیز شکست خواهند خورد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه محاسبات غلط دشمن نباید موجب غفلت ما شود گفتند: ما هم باید حواسمان باشد، این‌گونه نباشد که دچار غفلت و غرور شویم و بگوییم قضایا تمام شد،  باید در میدان بمانیم و بدانیم عامل حفظ ملت، امید و وحدت ملی است.

فردا (جمعه) بیستم جمادی الثانی سال 1444 هجری قمری، سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت گرامی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و همسر امیر مومنان علی بن ابی طالب (ع) امام اول شیعیان جهان است.

آن سوی تبدیل برق آسای پرونده قضایی مهسا امینی به پروژه براندازی

 رهبر معظم انقلاب: هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها

کلیدواژه