سردار سلامی: اروپایی‌ها نمی‌توانند با سپاه هماوردی کنند
(last modified 1401-11-03T04:33:57+00:00 )
دلو 03, 1401 09:03 Asia/Kabul
  • سردار سلامی: اروپایی‌ها نمی‌توانند با سپاه هماوردی کنند
    سردار سلامی: اروپایی‌ها نمی‌توانند با سپاه هماوردی کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه این نهاد انقلابی گفت، اروپایی‌ها نمی‌توانند با سپاه هماوردی کنند.

به گزارش رادیو دری، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست غیرعلنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به رد پای آشکار کشورهای اروپایی خصوصا انگلیس، فرانسه، آلمان و هلند در تعمیق یک بحران امنیتی، در داخل کشور ایران در ماههای گذشته، اظهار کرد، دیدید که چگونه این کشورهای اروپایی تلاش کردند، نقش میدان‌دار اصلی را در سلب مشروعیت بین‌المللی از نظام جمهوری اسلامی به عهده بگیرند؟

سردار سلامی با طرح این پرسش که دیدید، چگونه آنها پناهگاه امن فراریان معارضی بودند که ارمغانشان برای ملت ایران ترورریسم بود افزود، ارمغان اروپا برای ملت ایران چیزی جز آتش یک فتنه داخلی برای از بین بردن استقلال، وحدت، امنیت و اعتبار بین‌المللی نظام نبوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اذعان دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا مبنی بر اینکه «اوباما خالق داعش بود» گفت، این داعش فوران کرده در سرزمین‌های اسلامی که می‌رفت تا شعله‌های آتش تروریسم او عالم گیر شود و در قلب اروپا بحران امنیتی بازگشت ناپذیری را ایجاد کند، توسط چه کسانی مهار شد؟

سردار سلامی پرسید که آیا غیر از پاسداران انقلاب اسلامی بودند که به فرماندهی سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی در سرزمین‌های که تروریسم در حال انتشار و فوران بود، کوچه به کوچه، دره به دره، کوه به کوه و خانه به خانه جنگیدند و شهید شدند و آیا جز فداکاری پاسداران انقلاب جهان امروز را از شَر این پدیده جهانی نجات داد؟

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «دست‌های ما باز است و ما به همه جا دسترسی داریم» خطاب به اروپایی‌ها، گفت: «شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران دخالت می‌کنید؟ دستتان به‌جایی نمی‌رسد.»

سردار سلامی تاکید کرد، ایران اسلامی تجربه زمین‌زدن قدرت‌های بزرگ را دارد و ایران امروز از اراده اروپا برای تحریم عبور کرده است.

سردار سلامی: دشمن را آرام می کنیم و شکستش می دهیم

 

کلیدواژه