سردار فدوی: دشمنان در اغتشاشات همه تلاش خود را کردند اما باز شکست خوردند
(last modified 1401-11-05T06:45:10+00:00 )
دلو 05, 1401 11:15 Asia/Kabul
  • سردار فدوی: دشمنان در اغتشاشات همه تلاش خود را کردند اما باز شکست خوردند
    سردار فدوی: دشمنان در اغتشاشات همه تلاش خود را کردند اما باز شکست خوردند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد : دشمنان انقلاب برای عوامل خود همه اقدامات را انجام دادند اما مانند دفعات بی شمار گذشته، شکست خوردند.

در اغتشاشات اخیر، سران سیاسی آمریکا و بعضا اروپا، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب، از یک رخدادِ غم انگیزِ سوء استفاده کردند و با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

 در همین حال،  اما میلیونها نفر از ملت ایران در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

به گزارش  رادیو دری،  " دریادار پاسدار علی فدوی "  جانشین فرمانده کل سپاه در نخستین دوره ملی روایت پیشرفت و امیدآفرینی که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد گفت : در طول تاریخ مقطعی پیدا نمی‌شود که شیطان بزرگی مثل آمریکا و همراهانش متحد شده باشند و به میزانی که در این ۴۴ سال با انقلاب اسلامی دشمنی کردند، دشمنی کرده باشند و آنها حتی یک روز هم از دشمنی فروگذار نکردند.

سردار فدوی افزود :  بودجه نظامی آمریکا در سال جاری میلادی (2023 )  ۸۵۵ میلیارد دلار است و در ۷۵۵ پایگاه خارجی نیرو دارد و مخارج آنها را می‌ پردازد، اما  آمریکایی‌ها خودشان قبول دارند که نتایج حاصل شده آنها را به ذلت رسانده است. 

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان مطمئن بودند پیروز می‌شوند، اما مانند دفعات بی شمار گذشته، شکست خوردند.

سردار فدوی تاکید کرد: دشمنان بسیار تلاش کردند مردم را به خیابان بکشانند، اما نتوانستند و حتی این روزهای آخر به التماس کردن افتاده بودند اما باز هم نتوانستند.

سردار فدوی: بسیاری از اغتشاشگران هنگام فرار از ایران دستگیر شدند

کلیدواژه