دلو 12, 1401 08:32 Asia/Kabul
  • رئیسی: دشمن از اقدامات‌ دولت و ملت ایران در مسیر خنثی سازی تحریم ها عصبانی است
    رئیسی: دشمن از اقدامات‌ دولت و ملت ایران در مسیر خنثی سازی تحریم ها عصبانی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران، آشوب و تحریم را دو روی یک سکه خواند و گفت، دشمن از اقدامات‌ دولت و ملت ایران در مسیر خنثی سازی تحریم ها عصبانی است.

به گزارش رادیو دری؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه‌شنبه در هشتمین گفت وگوی زنده تلویزیونی خود با مردم، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد، یکی از دلایل آشوب‌های اخیر در کشور این بود که دشمن فهمید تحریم‌هایش با اقدامات دولتمردان و ایستادگی مردم ایران بی‌اثر شده است.

رئیسی، افزایش صادرات نفت ایران، رشد پنج درصدی تولید، ایجاد قریب به یک میلیون اشتغال و کاهش تورم با وجود تحریم ها را از دلایل عصبانیت دشمن از دولت و مردم ایران عنوان کرد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن بدلیل رشد شاخص های اقتصادی کشور دست به توطئه زد، تصریح کرد، با اراده ملت و خدمتگزاری دولت و همچنین اتکا به ظرفیت‌های بسیاری که در ایران وجود دارد، حرکت در این مسیر روز به روز پرشتاب تر خواهد شد.

رئیسی همچنین با اشاره به نقش پلتفرم‌ها یا سکوهای خارجی در اغتشاشات اخیر ایران گفت، با توجه به بسترسازی ناامنی در ایران توسط پلتفرم های خارجی، محدودیت هایی برای فعالیت این پلتفرم ها در کشور ایجاد شد زیرا در هیچ کجای دنیا اجازه نمی دهند که یک پلتفرم خارجی، بستر ناامنی و اغتشاش را ایجاد کند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اروپایی‌ها باید از استانداردهای دوگانه دست بردارند، گفت، بر اساس بررسی و اعلام مرکز ملی فضای مجازی و همچنین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران، هر پلتفرم خارجی که بخواهد در ایران فعال شود طبیعتا باید نسبت به عملکردش پاسخگو باشد.

کلیدواژه