قوس 22, 1395 13:48 Asia/Kabul
  •  گروه‌های تروریستی- تکفیری؛ دغدغه جهان اسلام

معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: کشتار، خسارات و تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی که گروه‌های تکفیری در کشورهای اسلامی ایجاد کننده آن هستند به یکی از دغدغه‌های جهان اسلام تبدیل شده است.

"اسحاق جهانگیری" معاون اول رییس جمهوری ایران روز دوشنبه درگردهمایی مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با وجود بی‌ثباتی و ناامنی‌ در منطقه، جمهوری اسلامی ایران همچنان کانون ثبات و امنیت در منطقه است.

معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: جنگ و درگیری در کشورهای عراق ، سوریه  و یمن پایان یابد و این کشورها به ثبات و آرامش برسند.

جهانگیری همچنین با بیان این که پیشرفت و توسعه اقتصادی، آرزوی هر مسلمان و انقلابی است افزود: برای توسعه ایران باید زیرساخت‌های اقتصادی به شکل کامل مستقر و شرایط مناسبی برای حضور فعالان بخش خصوصی فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهوری ایران با تاکید بر این که چالش‌های پیش رو با نسخه رهبر معظم اتقلاب اسلامی برای اقتصاد ایران یعنی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قابل حل است گفت: این سیاست قادر است ایران را مقابل همه چالش‌های اقتصادی پیش رو سرفراز بیرون بیاورد. 

نمایشگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درعرصه سازندگی صبح روز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران در تهران افتتاح شد.

 

کلیدواژه