دلو 23, 1401 19:51 Asia/Kabul
  • خنثی شدن توطئه دشمنان با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن
    خنثی شدن توطئه دشمنان با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مقامات لشکری و کشوری و کارشناسان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نشاندهنده وحدت مردم و مسئولین و خنثی کننده توطئه دشمنان دانستند.

روز (شنبه) ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۱۱ فوریه ۲۰۲۳ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بود.   

در سراسر ایران اسلامی،  راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باحضور گسترده مردم برگزار شد.  

راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و حضور گسترده مردمی بازتاب وسیعی در  رسانه ها، از جمله شبکه های خبری و خبرگزاری ها داشت. 

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  امروز (یکشنبه) در  یازدهمین جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: ملت بصیر ایران  با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.

"سردار یدالله جوانی "  معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که آینده کشور برایشان مهم است، هدف دشمن براندازی بود، زیرا ملت ایران با انقلاب اسلامی اعلام کردند  که می‌خواهند  مستقل باشند و سیاست روشنی دارند. 

معاون سیاسی سپاه افزود: تحولات منطقه و همینطور پایان رسیدن قدرت غربی‌ها سبب هراس دشمن شد، زیرا به دنبال این هستند که مانع جابجایی قدرت از غرب به شرق شوند.

سردار جوانی تاکید کرد: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن ناامید شد.

"عباس سلیمی‌نمین "  مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، نیز  با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: انقلاب اسلامی هم در ایران و هم در درون سایر ملت‌ها حتی ملت‌های غربی یک پایگاه فکری دارد، چرا که بر پایه تحول فکری صورت گرفته است. 

"امیر محمد محمودی "  معاون اجرایی ارتش، نیز  با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند و با ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی  به خیابان‌ها آمدند و خواب دشمنان نظام را باطل کردند، افزود: هیچ چیزی نمی تواند مانع حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن و ابراز انزجار آن‌ ها از دشمن شود. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز با انتشار بیانیه ای با قدردانی از حضور حماسی، پرشکوه، حیرت‌انگیز و دشمن‌شکن ملت عظیم‌الشأن ایران در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه، صیانت از مصالح و منافع ملی و پاسخ به نیازهای مردم و نظام را راهبرد قطعی و غفلت ناپذیر این نهاد انقلابی و مردمی دانست.

آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی تاکید کرد : شور انقلابی گروههای مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ و سایر صحنه‌های غرور انگیز، مبیّن دست یافتن ایران به جایگاه و چشم‌اندازی رشک‌ برانگیز در گام دوم و در دهه پنجم  انقلاب است. 

"سردار امیرعلی حاجی‌ زاده "  فرمانده نیروی هوافضای سپاه، نیز در دیدار جمعی از جوانان با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی تاکید کرد: در حوزه های نظامی و امنیتی توانستیم اراده خود را بر دشمن تحمیل کنیم به طوری که اکنون در لبه تکنولوژی قرار داریم،  در حوزه‌های دیگر نیز می‌توانیم با اراده به اهداف بالای انقلاب دست یابیم و فقط باید خود را باور داشته باشیم. 

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، تیر خلاصی بر پیکر فتنه‌گران بود

کلیدواژه