حوت 02, 1401 13:33 Asia/Kabul
  • تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس
    تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران از تو‌‌قیف شناور حامل ‌سلاح ‌آمریکا‌یی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش رادیو دری، سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران گفت، یک شناور در استان بوشهر با بیش از پنج هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد که این سلاح‌های ساخت آمریکا، به گونه‌ای است که هر قدر خون به آنها اصابت کند برنده‌‌تر می‌شود.

سردار گودرزی افزود، در چند ماه گذشته نیز نیروهای مرزبانی ایران بیش از 3 هزار قبضه سلاح جنگی را با هدف رسیدن به دست اغتشاشگران و اراذل و اوباش در کشور کشف کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ایران با بیان اینکه منطقه خلیج فارس و غرب آسیا جای جولان ارتش تروریستی آمریکا نیست تاکید کرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته اقتدار پیدا کرده‌اند و این اقتدار کاملاً محسوس است.

از اواخر سپتامبر، برخی ازمناطق مختلف ایران شاهد بروز اغتشاش‌هایی بود که در همان نخستین روزها، نقش برخی رسانه‌های سنتی و نوین در گسترش این اغتشاش‌ها نمایان شد.

در این اغتشاشات، سران سیاسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضاً برخی از کشورهای اروپایی، رسانه‌های آنان و نیز رسانه‌های فارسی معاند مورد حمایت غرب با شعار حمایت از حقوق ملت ایران، در حمایت از اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت ملت سنگ تمام گذاشتند.

تلاش کشورهای غربی و رسانه‌های وابسته به آنان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران در شرایطی بود که میلیونها نفر از ملت ایران بارها در خیابان‌ها و میادین کشور در حمایت از نظام و کشورشان و مخالفت قاطع با آشوب و اغتشاش حضور یافتند.

توقیف شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیج‌فارس

کلیدواژه